Friday, 12 August 2011

Iftar with cholesterol-sss

   Salam Ramadhan..

Aku kalau berbuka mesti nak ada ayam, kalau takde ayam rasa macam berbuka tu kosong.Tapi kalau takde ayam, aku gantikan dengan telur ayam, dan kalau takde telur, aku gantikan dengan pedal dan hati ayam *mesti ada kena mengena dengan ayam* cuba baca sekali lagi untuk lihat berapa banyak lemak dan kolestrol yang aku dapat dari seekor ayam.

Jadi, berbuka puasa hari itu dengan twin aku, macam-macam aku nak makan dan semuanya berunsurkan ayam.Tengok gambar pun dah tahu, berbuka perut untuk melantak ;)


muka tahan nafsu ;)

1# egg tart (akak aku yg ponteng puasa) :p

2# ayam shihlin

3# robin portuguese chicken


2 comments:

aien.. said...

rindu makanan yang kite selalu makan same same dulu...

Sizzling Suzai said...

salam ramadhan...oh spaghetti mmg terbaek! ^^

http://sizzlingsuzai.blogspot.com/