Monday, 25 July 2011

I'm addicted of #2 Yoon Eun Hye

Assalammualaikum...

Aku tak percaya aku boleh update pasal artis Korea sebab aku bukannya addicted dengan mereka2 yang cantik putih susu dan hensem muka jambu ;)

Tapi, sekarang aku dah addicted dengan Yoon Eun Hye, sebab dia cantik yang comel dan berbakat..


dia boleh jadi comel seperti kucing

dia juga boleh jadi tomboy yang jelita ;)


sekarang dia seorang yang sgt comel, jelita,cantik


Most importantly, dia sangat superb dengan pose2 ala model, dia juga pernah dinobatkan sebagai artis yang mempunyai pose terbaik *lebih kuranglah bunyi nya* dalam satu majls di Korea..hebat ke tak hebat,hihi














p/s: aku suka tengok perempuan cantik :)

6 comments:

dya said...

suka jugak!!!!

lilysuryana said...

dya: hihi, kita satu geng :)

--Sanam-- said...

Wow, great photos!

DayByDiva.Com
DayByDiva.Com

STARDUST IRIL said...

mesti kau tgk princess hrs ni =P

STARDUST IRIL said...

mesti kes cite prince ke prncess hrs ek?aku tgk hari2 tp lupe tajuk =P

lilysuryana said...

iril: tak adalahhhhhhhhhhhhh ;) dah lama minat lah..haha