Friday, 6 May 2011

Susah dan Senang


Waktu belajar dulu kita memang sentiasa dipenuhi aktiviti...kejap nak shopping, kejap nak karaoke, kejap nak photoshhot dekat bangunan lama, kejap nak makan luar sebab peti ais rumah cuma tinggal ais-ais yang membeku, kejap nak study dekat padang yang besar sebab rumah sewa tak cukup besar macam padang, kejap nak melawat melaka bandar bersejarah dan kejap, kejap, kejap :p

Tapi bile ada kesempatan berjumpa walaupun sebahagian masa dihabiskan untuk kerja-kerja ilmiah iaitu thesis yang macam sangat tak mencabar, kite tetap peruntukan masa untuk buat aktiviti-aktiviti yang tak berfaedah kan. Walaupun kita cuma berdua dan lagi tujuh budak hitam tak tahu kemana menghilang.


bila kau amik je mesti muka
 kau yang separuh.salah aku ke? 


bila aku amik je mesti muka kita 
nampk dengan jelas. hebat sangat ke aku?

bila dah rasa diri hebat maka
 tangan ke dada mata ke atas (:


aku sayang kau.kau la.kau yang tengah baca ni.

 
asal kau comel ni kak nana
macam aku pulak kakak kau kan.


lepas tu kau nak pic kau sorang-sorang.adil ke tu?


dan untuk berlaku adil aku pun nak juga. 
*konon nak budget macam maghia elena*hahaha



p/s: si kakak nana ni dah kerja kat IBM.tak sabar nak tunggu dia belanja Tutti Frutti  ^___^

No comments: