Tuesday, 17 May 2011

Header baru

Assalammualaikum..

Hye guys. Kalau korang seorang yang prihatin terhadap sesuatu, mesti korang tahu kan :p..Yezza, aku dah tukar header baru yang tak seberapa cantik, hahaha. Header baru ni untuk sementara sehingga aku benar kreatif dan innovatif untuk mengolah header yang baru dan lagi mantop (;


Header lama:




Header baru:


Kalau dah namanya tak kreatif memang begini lah hasilnya



p/s: Korang rasa aku patut tukar ke?hahaha *aku ni memang tak pandai nak buat keputusan macam kawan aku yang sorang tu cakap* Tapi kalau tak ade perubahan pun boring jugak :p

2 comments:

aien.. said...

sape yang cakap u tak rety buat keptusan??haha

lawa lah header u..comel

lilysuryana said...

aien: hahaha.banyak kali kot :p sampai dah lali.hahahah

thanks ain syg :)