Monday, 11 April 2011

Next step to next level

Assalammualaikum..


Rasa rajin nak update hari ni sebab excited untuk hari esok. Finally, dah berbulan-bulan aku menjalani practical training di company yang epic namanya iaitu Epic Evolution (M) Sdn Bhd *giler kau tak happy nak habis praktikal dan graduate* .Tapi lepas ni tetap sibuk sebab thesis belum disiapkan dan untuk saat-saat akhir aku kena tukar mode research aku. Giler la kalau tak tension kan.

Dan still kena lalui banyak cabaran lagi lepas ni sebab kena cari duit sendiri dan sebab tu aku kena cari kerja. Oh my.eg aku tak suka nak cari kerja sebab memang senang lah sangat nak cari kerja kan :P Serius aku belum bersedia nak kerja sebab aku malas nak menjalani life yang almost same for everyday.hihi. Student life memang macam heaven sebab kita boleh ponteng kelas ;) 





uitm di hatiku



 
 *picta credit to nurain*





p/s :student's life memang ada pahit dan manis tapi bila dah tinggalkan nya, kita akan pasti terimbau yang manis-manis sahaja :)

4 comments:

LE YA NA said...

sape kt terimbau yg manis jerk? yg pahit tu ingat taw. ko la yg pahit tu.. hahaha..

aien.. said...

credit to me..?
OHH EMM JAY..hehe..
aah kan beb...seriously..student life mmg best...=)

eLLa said...

betul2 mesti teringt yg best2 jer..huhu

lilysuryana said...

nana: :(
aien: sebab ko memang berbakat :)
ella:yup.sanngat best kan