Thursday, 10 March 2011

aku tak tahu nak letak tajuk apa sebab bercampur aduk

Hye Guys..

Well, its been a  week since my last post, bit busy for my practical training n actually nothing to story mory.hihi...So, entry ini just for refreshment untuk belog kusam ini.

Macam biasa kehidupan aku dekat Joho ini memang hampir serupa everyday, yela dari isnin till sabtu aku bangun pagi2 pergi kerja and bangbang bingbing bombom aku dah through for almost 4 months untuk habiskan industrial training aku yang tamat bulan April ni. But, for sure aku tak tahu destination aku lepas praktikal, nak kerja terus atau nak berehat banyak2 bersama ibu tercinta atau ambil lesen (yes, aku belum dapat lesen and drive pon still zero..macam mane tu) atau further untuk Master (tapi aku dan tensi nak pegang buku dan segala bagai. hihi)

Moreover, aku pernah terpikir nak ambil English class untuk improve speaking and writing skill aku dalam bahasa terpenting ini sebab aku ada very low confident untuk speaking in English dan aku tak tahu kenapa (salah satu sebab nya maybe aku pelat "R" dan aku malu bila nak bercakap dengan orang, boleh tak macam tu?)

Oh ya, last week aku dan Ain macam biasa jalan2 dan makan2 dan windowshopping2 tapi tak pernah nak shopping satu benda pun maybe kami ni ada expectation untuk sesuatu barang tu terlalu tinggi tapi nak dapatkan with the lower,lower,lower price and memang haram jadah lah nak ada kan except for bundle items ;)

Here are some pics yang sempat disnap2 time dating ari tu.hihi


lunch di Robin Portuguese Chicken (sangat sedap okie, thumbs up)
*sorry sebab pic utuk food tu tak ade so letak je muka teruja ni*


 picture before ke pc fair



snap pics feeling macam dalam studio ^__^





p/s :Penghalang terbesar untuk berjaya dalam hidup adalah diri kita sendiri dan untuk melawan penghalang itu, kita hendaklah melawan diri kita sendiri untuk membuang negatif dan menambah positif. InsyaAllah..

4 comments:

LE YA NA said...

sayangku...

i miss u a lot...
a lot okie..

betol kn, x taw mna destinasi after blaja t. master? no, for me! enough is enough... hihihi...

The Arrogant Bast*rd said...

ahaha.. cute lah gambo paling bawah tuh...

AKu pon belum nak smbung master agy.. Nih ngan aply2 keje jugak.. :D

Wat sementara keje TOKO lah dulu an.. heee~

lilysuryana said...

nana: alolo.miss u too lor.u okie tak ni?jum la turun jb.hihi

lilysuryana said...

the arrogant bas****:huhu thanks..

tulah pasal kumpul duit dulu kan enjoy baru smbung master ;)

keje dekat toko? toko mane?