Friday, 11 February 2011

Ini bukti Handle Like di Joho Carboot Sale

Hye kamu-kamu, awak-awak, dan mereka-mereka sekalian....


Bersaksikan malam yang dipenuhi dengan percikan yang sungguh indah dan bunyi yang kadangkala membingitkan telinga terhasil dari serpihan-serpihan bunga api yang dilepaskan oleh insan yang tiada ketahuan nya hatta terhasil lah naskhah yang membongkarkan bukti-bukti "penglibatan" Handle Like di Joho Carboot Sale.Maka, aku dah tak boleh nak berbahasa seperti itu sebab memang FAILED..Ouh dulu memang aku sangat bercita2 untuk menjadi seorang guru bahasa melayu yang cool, yang disenangi murid2 macam bila student nampak aku je diorang dah rasa tak payah nak makan sebab dah kenyang..hahaha..*sebab tu hasrat tak tercapai* 

Cita2 ni "terapung" di hati aku bila masuk form 6 dan dapat belajar dengan cikgu yang pemalu tapi cool. Malah, pada masa tu aku rasa belajar bahasa melayu sangat terkesan sebab aku belajar asal-usul bahasa melayu dan seumpamanya. Dan aku secara tiba-tiba merasakan aku patut meningkatkan bahasa melayu di mata dunia sebab dahulu kala  penggunaan bahasa melayu memang sangat penting seperti penggunaan bahasa inggeris sekarang. *kau anak melayu tak rasa bangga ke* tapi..macam aku kata rezeki tak ada kat bidang tu..huhu..

Dan sekarang aku di ambang penghabisan study aku dalam bidang marketing dan salah satu cara untuk meningkatkan skill dan kemahiran aku, Handle Like yang ditubuhkan oleh aku dan kawan baik, Cik Ain telah menglibatkan diri dalam Joho Carboot Sale dan korang boleh tengok dengan lebih lanjut di entry yang lepas okay. 

Entry kali ini pon dah terang-terang tulis kat tajuk atas kan iaitu nak bagi kamu-kamu bukti penglibatan Handle Like di event pertama yang kami ceburi..hihi..Okay, jum kawan-kawan kite masuk ke alam fantasi sekejap..*sile pakai cermin mata 3D anda untuk mendapatkan visual yang luar biasa*hihi




 taukeh kecik's outfit for the event



big boss's outfit..hihi.. big boss picture wajib lagi besar :p



big boss n taukeh kecik 



Handle Like signboard..kalau nampak dimana-mana sile jerit dengan sepenuh jiwa


item2 yang dijual...


lagi sekali tengok dengan jelas



rakan-rakan sepermainan..hehehe


*kenyit mata untuk menarik pelanggan*


 last sekali harus letak pic owner kereta..*terima kasih daun keladi*


p/s: sila jangan menyampah dengan *mood berbahasa melayu asli yang tunggang langgang*...
dan sekali lagi sila support Handle Like okay kawan kesayangan ku..hihi

6 comments:

aien.. said...

tak de istilah taukehh besau n taukeh kecik lor..=P

bobiedanbad said...

as salam dear...me, love vintage also :)

lilysuryana said...

aien:hehehe..ko kan memg taukeh besar..(:

lilysuryana said...

bobiedanbad:okie..satu geng..hehehe

sherah said...

uu bukak carboot?besntyeee :(

lilysuryana said...

sherah: yup. i buka dgn bestie.hihi