Saturday, 19 February 2011

Date di Melaka bersama girlfriends

Last week tapi tak berapa nak last week la sebab belum cukup satu minggu lagi kan macam 3 atau 4 hari atau 2 hari yang lepas, aku date with girlfriend aku di Melaka..*ko tahu tak yang aku ni Lesbo gara2 tak ada boyfriend kan hihi* wah statement ni boleh cipta kontroversi macam Fasha Sanda bertudung litup bukan berbikini sebab kalau berbikini tu memang lah diri Fasha Sanda kan *ada ke kecewa dengan boyfriend terus berbikini. wat the handle like betul kan* ouh! aku memang rindu betul dengan Cinta Chanduri  ^____^

Having a date memang awesome crazy betul macam dah tak nak balik JB lagi sebab dapat date dengan triple beautiful lady dekat melaka. Triple beautiful lady ini memag tak boleh kalah dengan Fazura dan Scha even Lisa Surihani pon but mereka ini tetap akan kalah kepada

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

my love *sayang sikit*


Ouh aku memang fanatik finish betul dengan si cantik manis ni...aduhhhhh cair..hahaha..habis merajuk girlfriend2 aku nanti..mereka memang anti tahap gaban dengan siti dan aku tak tahu kenapa ^ ...^

Date dengan "TBL" (triple beautiful lady) memang sangat gementar and nervous walaupun one of them, Ain adalah kawan aku selama di Melaka hingga ke JB..hehehehe..*dengan cik nurain yahaya ni tak payah nak nervous sangat sebab ape de hal kan*haha..yang lagi dua tu memang terpisah lah dari segi geografi.



sempat bergambar sambil tunggu ketibaan vip untuk menjemput kami 
*diluar Melaka Sentral yang ramai rakyat asing daripada rakyat Malaysia*


Aku , Ain dan Nana (yg comel bertudung tu) terpaksa lah menebalkan muka stay dekat si rumah Iril yang gorjes kunun-kunun nya nak stay untuk satu hari je tapi ambik ko sampai dua hari kot stay dekat rumah dye (;
First place yang menjadi pilihan tentulah Jonker Walk yang sangat old skool tu.



TBL *not included me* statement merendah-rendahkan diri ni..hii



depan kedai jus mangga jonker walk yg betul2 asli..



terserlah kegembiraan di wajah kanak2 ribena ni


boleh pulak berjumpa dengan wanita hot ni dekat jonker walk ^__^
*dye ni same course degan kitaorang tapi lain kelas*


Lepas dah puas pusing-pusing satu Jonker Walk yang memang tak ade beli apa-ape seperti biase lah cuma dapat cuci mata..hihi..kitaorang pon bergerak lah untuk ke Mahkota Parade untuk berkaraoke. Aku memang tak tahu kenapa aku tak suke berkaraoke tapi kawan-kawan aku yang TBL ni memang hantu kak limah balik rumah kan, so aku temankan mereka berkaraoke * at least dapat kelaurkan peluh berjoget lambak dalam bilik tu*

menuju puncak *pasti berjaya di akademi fantasia*



macam biase..dimana2 sahaja boleh menjadi tempat mengambil gambar



sambil2 menuggu giliran untuk memecahkan suara



dan pic terakhir sebelum balik ke rumah..ngee





Dan esok nya spend satu hari untuk berjumpe advisor so tak banyak aktiviti yang berfaedah dapat diluangkan besama girlfriends..hehehe..tapi dapat lah belikan tudung saji untuk mak cik Ain kan..hahaha..

Aku dan Ain balik masa maulidur rasul hari selasa . ouch!!!Sedey babe tinggalkan girlfriends dan juga melaka..Cik nana pulak boleh berbesar hati  menghantar kami sampai ke pintu bas..waahhhh sedey, betul2 macam dalam drama korea ):



pic last sebelum berangkat pulang ke JB..(:




p/s:  ada ubi ada bas, ada mase kita ketemu lagi...

5 comments:

Red Apple said...

harus ke ade gambar siti?? bhahaha~

BTW jeles sebab aku takder..huwaaa~ next tyme ajak aku taw... lalalal~ :P

LE YA NA said...

darling...
love u more lah...
miss u a lot...

cik epal bila mau join ngan kami...??

lilysuryana said...

red apple: harus lah kot..hahahha

sebab ape ko tak ade ye?hihi :p

next tyme ko ajk kitaorg lak ye..ko kan dah ade lesen

lilysuryana said...

red apple: harus lah kot..hahahha

sebab ape ko tak ade ye?hihi :p

next tyme ko ajk kitaorg lak ye..ko kan dah ade lesen

lilysuryana said...

nana:mmmuahh3x...
miss u too sayang :)

bukan cik epal la..epal merah..ahhaha