Saturday, 1 January 2011

tertunai akhirnya impian terakhir untuk tahun 2010

hye!!!

Sempena tahun 2010 nak melabuhkan tirai aku pon nak dengan tergesa2 nye nak mengejar sebelum pukul 12 untuk ke tahun baru menulis entry ini.

Kan entry yg lepas aku ade war-warkan untuk datang ke melaka untuk bertemu janji dengan advisor aq yg besh tahap gaban ( setakat baru jumpa sekali nak gebang advisor aku besh)..

Jumpe advisor tu adalah satu medium untuk aku berjeba2 di melaka bersame cik ain gorjes ni..hihi...Okie, macam orang selalu kate "lets picture tell u the story"....



tempat wajib yg harus dikunjungi (abaikan mulut itik aku)



muka eksaited bile tengok baju (agaknye tak pernah nampak bju ke dye n)



sekali lagi muka eksaited amik gambar dengan justin bipbip



nampak begitu menyelerakan bukan???tapi ini bukan kami punye



ini kami punye..nampak lagi menggiurkan tak..(wajib kate ye)



mee hoon sup yg sangat ummpphh....(makan sebelum pulang ~hihi~)


p/s:eh...bunyi mercun la..dah tahun baru rupenye...so entry ni adalah untuk tahun 2011 la gamak nya...

4 comments:

sue. said...

yay..da tercapai da...=.)

yana said...

hehehe....alhamdulillah...
tercapi jugak nk g mlake kan...(:

sue. said...

heee...c0mel jee..

yana said...

comel kew??? hahahah...
:)