Thursday, 27 January 2011

Handle Like penuhi impian anda

hye yu'ol...

Hari ini aku dah free sebab final proposal dah hantar ke advisor by courier petang tadi..jadi i'm totally free dan aku memang sangat free dan memang free..oleh yang demikian aku hendak buat rancangan "mari shopping secara berhemah"  ^___^

Seperti tajuk entry di atas, kepada sesiapa yang masih mempunyai impian yang tidak tercapai, korang boleh lah tekan link ni  HANDLE LIKE gerek seh  *page ni nama ye handle like sahaje cume aku cam nak ngade2 sikit letak perkataan gerek seh sebab macam best so peduli ape aku kan* hihi




Mesti hati korang memberontak nak tahu sape punyer owner hak milik terpelihara kan..okie..jum ikut aku, kite kasi bongkar ini rahsia..pejam mata dulu..okie..1, 2, 3,...............................buka mata sekarang!!!





yang aku tahu diorang ni kawan baek..tapi kenape tunjuk belakang je???



aik..macam muka aku dan kawan aku, ain kan..


Wokeh..dah tahu dah siape owner Handle Like tu...yeh.its me! its me!hihi *sile jangan jijik okie* sebenarnya aku dan kawan baek aku ain dah rancang benda ni baek punye dan baru sekarang terlaksana..Dan kami sangatt memerlukan support dari korang untuk kekal dalam bidang ini cewah macam nak raih undi untuk AF kan.

 So, yang dah tahu sile lah ke link tadi and like and jenguk-jenguklah items ape yang best kat situ :)..Memang akan memenuhi segala impian anda *macam dah jadi tagline lak untuk handle like ni*... 

Handle Like ni actually menjual vintage stuff dan sama waktu dengan nya sesuai untuk korang yang suka dan tak kisah pakai barang2 terpakai..hihi..di bawah ini dalah sebahagian items yang dijual..check it out...


















P/S: jangan lupe jenguk-jenguk ye korang.sayang korang..(:..

2 comments:

aien.. said...

suke..suke...=)

HaNa HoNeY said...

wah...dah de blogshop
gud job
chaiyok chaiyok
^_^